четвер, 2 липня 2020 р.

Леонід Кічатий: “Вірю у майбутнє Кременця”

Редакція сайту «Тернопільське Інформаційне Бюро» взяла телефонне інтерв’ю у відомого кременчанина, міського голови у 2006-2010 роках, а нині директора Державного історико-культурного заповідника м. Дубно ЛЕОНІДА КІЧАТОГО.

Леоніде Святославовичу, «Тернопільська Експертна Група» проводила по містах Тернопільщини опитування, кого б жителі хотіли бачити мерами. По Кременцю в цих дослідженнях Ви набрали найбільше голосів і кожний четвертий з них був у Вашу підтримку. Скажіть, будь-ласка, чи маєте намір балотуватися цієї осені?
– Перш за все, хотів би подякувати кременчанам за довіру, певним чином для мене це стало несподіванкою. Приємно, що земляки не забули добрих справ моїх та моєї команди. Хоча сьогодні я працюю на посаді директора Державного історико-культурного заповідника міста Дубно, проте залишаюсь кременчанином і доля нашого міста не є мені байдужою. Я не маю наміру висувати свою кандидатуру на посаду голови Кременецької ОТГ, але від того, кого ми оберемо восени залежить те, яким буде наше місто та громада — чи і далі перетворюватиметься на «совкове поселення» з елементами застою чи стане комфортним та привабливим для його мешканців і гостей.
З перспективи свого життєвого досвіду, чи бачити Ви того, хто зможе відродити славу Кременця?
Я також неодноразово задавав собі подібне питання і знаєте — знайшов відповідь. Переконаний, що таким кандидатом може бути мій хороший товариш, корінний кременчанин ЛЕВЧУК АНДРІЙ. Андрій Володимирович має і достатньо досвіду та кваліфікації з однієї сторони та здорового запалу і ентузіазму з іншої. Директор нашого музею, перший заступник міського голови, робота у бізнес структурах — і все чим він займався – у всьому досягав успіху! І найважливіше — я точно знаю – у нього серце болить за Кременець! Все це переконало мене, і сподіваюсь переконає кременчан, підтримати на виборах восени АНДРІЯ ЛЕВЧУКА.
На Вашу думку, що чекає Кременеччину з цією територіальною реформою в Україні?
Вже відомо що до міста приєднається 16 навколишніх сільських рад. Для того хто стане Головою ОТГ питання номер один — наповнення бюджету та утримання соціальної сфери — шкіл, лікарень, закладів культури тощо. Для цього також вкрай необхідно залучати кошти з інших джерел фінансування, а не просто «проїдати» бюджет. До речі, напевно ви знаєте, що Андрій Володимирович успішно співпрацював з різноманітними державними та міжнародними фінансовими інституціями. І це також є мотивом для того щоб підтримувати Андрія. Знаєте, для нього немає неважливих речей і він ніколи не пройде байдужим повз навіть саму незначну проблему. От нещодавно, виявилось, що над нашим містом на Замковій горі немає державного прапора — здавалося б дрібниця, але він знайшов час пошити прапор і підняти його на флагштоці. Приємно ж коли піднімаєш голову вверх і бачиш — на вітрі над Кременцем майорить синьо-жовтий стяг! Вірю у добре майбутнє мого міста і покладаю надію на свого товариша АНДРІЯ ЛЕВЧУКА.

Немає коментарів:

Дописати коментар