пʼятниця, 15 січня 2021 р.

Усі разом

Невеликий коментар до прем`єри фільму, в створені котрого мені довелось взяти участь в якості художника постановника. Перший показ мав технічні проблеми в кінозалі через прорахунки з адаптацією до устаткування кінотеатру. Я не мав, на жаль остаточного контролю над фінальними стадіями постпродакшену в частині озвучки і монтажу, оскільки мої функції координатора знімальних сесій закінчились з останніми дублями на майданчику і з погодженням робочої версії монтажу, котра до виходу стрічки також притерпіла дуже багатьох(на подив для мене) змін. Іншою проблемою виявилась повноекранна резолюція, тут теж технічне забезпечення залишилось незадовільним. Сподіваюсь, що до часу інших показів ці проблеми будуть подолані. Мені шкода, що є момент фрустрації серед усіх нас, причетних до цієї роботи.

Фільм "Усі разом" це експеремент і перша кіноспроба медіашколи під управлінням Тетяни Гнатюк-Фірташ. Іншу частину акторського складу становили студенти акторського факультету. Таке локальне кіновиробництво змусило нас стати мульти-функціонерами на зйомці, ділячи обов'язки. І хоча титул "режисер" напівжартома номінувався мені в процесі зйомок, по факту моя задіяність включала у себе все, що пов'язане з самою картинкою-так, званий "муві лук", композиційний вигляд і динаміку подій у запропонованих знімальних зонах. Я також координував групи і окремих акторів, допомагаючи операторові.Оператор і колорист Віталій Кравець дуже добре справився зі своїми обов'язками. Глобальний задум - почерговість локацій, сцен і акторська дія були під контролем Тетяни, з чим вона непогано справлялась теж. Даний проект є пілотним, метою якого було, підготувати дітей до "справжнього великого екрану". До часу закінчення зйомок діти дійсно почали демонструвати неабиякі досягнення в частині акторської гри. Тетяна Дмитрівна доклала масу енергії і часу, аби проект відбувся, тому прикро, що технічні проблеми не дозволили в повній мірі представити цю роботу. Дякую за причетність в творенні і прошу вибачення за збої, котрі від мене вже не залежали.

Немає коментарів:

Дописати коментар