четвер, 6 вересня 2012 р.

Хто такі арійці ?


Арійці, або оріяни – це людське поріддя, раса, спільнота, що зародилась на берегах Дніпра і шляхетність якої полягає в тому, що вони живуть родинами, родами і племенами, понад усе шануючи родоплемінний звичай і заповіді предків, завдяки чому є здатними творити родолад, варнове суспільство, структуроване згідно з концептами сродної праці,  і аутентичну ненасильницьку державність, що базується на екосистемногосподарській етнокультурі.
Прапредки арійців, завдяки своїй природній екосистемній духовності, знайшли спільну мову з тваринним світом, що зробило можливим феномен доместикації тварин. Священність цього акту була спрофанована рабовласницьким ладом, що виник внаслідок змішування арійців з спільнотами людей, котрі не мали належної культури родоладу, а тому не створили самодостатньої аутентичної екосистемногосподарської етнокультури і з цих причин обрали собі мародерський загарбницький, тобто, етнопаразитичний спосіб життя. Відповідно до цього суспільне середовище цих спільнот ординського типу  витворило насильницько-узурпаторський тип державності.


     Поняття: порода, поріддя, раса і шляхта в абстрактному плані є ідентичними, але мають дещо відмінні смислові навантаження. Термін «порода» здебільшого вживається для характеристики доместикованих тварин, раса і поріддя – для живих істот взагалі, шляхта і шляхетність – стосовно до характеристики людських спільнот у зв’язку з певним рівнем розвитку родоладу і аутентичної екосистемної етнокультури, що підтримується героїчним вихованням, тобто, вихованням шляхетних якостей на оріянський кшталт з опорою на родоплемінний звичай, де заповіді предків культивуються як першовитокові, тобто, від Бога сприйняті. Принагідно зауважу, що поняття «еліта» не варто вживати для означення людей, котрі є носіями шляхетних якостей, бо людська шляхетність формується не як наслідок селекції, як це роблять люди з рослинами і тваринами, а шляхом самовизначення особистих якостей людини, виховання досконалої поведінки і вільного вибору способу життя у відповідності з родоплемінним звичаєм, що успадкував цей вибір згідно з божественним покликанням.
      Рабовласницький устрій суспільства  е праісторичним збоченням людського роду. Основним фактором цього збочення було змішування носіїв оріянської етнокультури з спільнотами людей, що не виробили питомої (аутентичної) екосистемногосподарської етнокультури. Способом життя цих людських спільнот була не етнокультура родоладу, а дородові обєднання первісних людей, відомі  в літературі і побуті під назвою «орда», в марксистській літературі  вживаним є синонім цього поняття «первісне стадо». Само собою зрозуміло, такі людські спільноти не могли витворити самодостатніх екосистеногосподарських засад етнокультури і тому влаштовували своє життя так як це роблять мародери і взагалі злочинці. Вони не мали поняття рідного коша, про який вони мусять дбати, аби зберегти свою екосистему, але витворили грубе брутальне зявище – загарбницьку державність насильницького типу. Ось де витоки  суспільної злочинності , злочинної державності і державної злочинності, затратної економіки і сучасних проблем довкілля з екологічними дисбалансами, збережені цивілізацією до наших днів.
     На жаль, така людність зазвичай мала тоді, як це нерідко трапляється і тепер, так звану «більшість», ось ця «більшість» і вмотивувала зверхність насилля безкультур’я, що привело до загарбницьких війн і торжества етнопаразитизму в людських спільнотах . Аби якось урівноважити катастрофічний натиск дикунських способів життя, людство витворило, такий собі, компроміс між культурою і безкультур’ям і назвали цей витвір цивілізацією. Плекання ідеалів арійської культури і досконалості в умовах цивілізації дає людству шанс подолати наслідки праісторичного збочення на користь рабовласницького ладу з утвердженням етнопаразитизму, фіговим листком якого є гуманізм, гуманістичне квазіпросвітнмцтво, проповідь комуністичних перспектив людства і квазірелігійної догматики нових світових релігій за сприяння і підтримки імперських потуг насильницького політичного устрою. Демагогічними гаслами останнього є демократія і проголошення курсів реформ як засобів оздоровлення суспільства від небезпечних хвороб цивілізованого громадськополітичного устрою суспільства. Насправді такі тенденції в гуманітарній політиці приведуть до ускладнення суспільних хвороб, плебеїзації і деградації суспільства, його інвалідності і загибелі в умовах екосистемних катастроф. До речі, людство вже не раз мало негативний досвід такого розвитку подій. Найхарактернішими виявами цього досвіду були перша і друга світові війни з таким феноменом як тоталітаризм у вигляді більшовицько-капеесесівської узурпації політичної влади і гітлерівського нацизму. Обидві тоталітарні системи були прямим наслідком вад гуманістичного, комуністичного і квазірелігійного світорозуміння. Обидві системи підло експлуатували природну для людства націоналістичну ментальність. У випадку більшовицько-капеесесівської як спадкоємиці московського імперіалізму і російського деспотизму – це була підступна доктрина панслав’янізму під зверхністю кровожерного московського старшобратства міжнародних виродків. У випадку гітлерівського фашизму (нацизму) виявом такої підлості були спекуляції на таємницях арійської праісторії з проповіддю брутального етнопаразитизму шляхом експлуатації природних національних почуттів поневоленого міжнародними покручами німецького народу.
      Осучасненим варіантом тоталітаризму є глобалістичні амбіції транснаціоналізму, що експлуатує технічні засоби інформаційної, фінансовоекономічної, квазікультурологічної інвазії і брутальне зомбування населення з метою тотальної плебеїзації людства. Всі наступні після загибелі древніх рабовласницьких імперій, так звані, соціальноекономічні формації: феодалізм, капіталізм, імперіалізм, науковий соціалізм, комунізм, глобалізм, не є  чимось іншим, як ступенями консервування і деградації світового рабовласницького ладу.
     Тоталітаризм плекає ідеологію творення космополітичних варіацій, рабовласницьких за своєю суттю наддержав-імперій з манією світового панування корпоратизованих міжнародних виродків. Націоналізм є ідеологією творення децентралізованих світових спільнот самодостатніх екосистемногосподарських вітчизн з координацією співжиття суверенних націй аби пильнувати екосистемну світову безпеку разом з безпекою ненасильницьких систем державності.
      Героїзм – це не звичка чванитись, або хорохоритись з будь-якого приводу, чи й без приводу взагалі. Героїзм є обовязково скоординованим, опредмеченим сувяззю поколінь родини, роду, племені, народу, нації. Що таке героїчний чин? Це чин (діяльність, вчинки, дії), що кореспондуються, перегукуються, координуються з доблестями чину всіх поколінь наших великих предків.
      Народ – то є не довільно взята, чи, навіть, згуртована спільність людей, а спільнота, що має відповідну структуру споріднених родоводів з культурою родоладу, таку собі, родоладову етнотканину. Від покоління до покоління вона скоординована у героїчному плані, а горизонтально – вона структурована у плані варновому, тобто, якісному, згідно з концептами сродної праці, котрі теж мають оріянску генезу. Жодна варна не є ні вищою, ні нижчою одна відносно другої, а всі вони є органічно скоординованими в єдному  громадянському екосистемногосподарському організмові. Інші сув’язі, як всередині громад, так і поміж громадами, теж не є випадковими, бо спосіб життя орійських народів структурується громадами, тому і має народ храмові свята, як символ згуртованості громад. Разом з родоплемінними етноструктурами вони складають живий  першовитоковий орнамент підвалин етнічноцілісного громадянського суспільства. Досконалість цієї орнаментованості творить культуру і державність – питому, ненасильницьку, екосистемногосподарську, а гармонія цих структур творить націю як фундаментальний традиціоналістичний етнокультурногосподарський феномен. Це у культурних націй. Цивілізовані ж нації здатні  творити лише блудні партократичні структури демократичного безладдя, котре час від часу «впорядковується» тиранічними формами правління, нерідко з кровопусканнями.

       Люди, які мають шляхетний  характер – то є совість нації. Тур – то є тотем  української національної військової доктрини. Не кровожерний хижак, як то є у цивілізованих націй. Війсковий тотем культурної нації самодостатній (травоїдний), але грізний і небезпечний для будь-якого нападника у самозахисті. Вигублений був іноземними поневолювачами, загарбниками і окупантами. Відродження тотемічного духу тура в українському суспільстві добре б послужило національновизвольному оріянському відродженню України як самодостатньої культурної держави – оплоту  світового відроження  співдружності екосистемногосподарських Вітчизн суверенних націй.
     Вихід із непевної ситуації один – переоцінка цінностеї з опорою на православно-відичні оріянські духовні першовитоки з відродженням концептів екосистемногосподарської етнокультури людства. Український народ має пишатись тим, що є прямим нащадком і спадкоємцем своїх справді великих пращурів і має обов’язок бути гідним їхнім нащадком. Наша зброя у боротьбі за національновизвольне відродження і самовизволення (бо говорила ж нам Леся Українка, якщо будемо надіятись на «визволителів», то залишимось рабами назавжди) така ж яка була і в наддніпрянських оріян – екосистемногосподарська етнокультура з родоладом рідного коша і потужна культуротворча експансія у світовий простір.
                                                                
                                         
                                                                                                                     26.10. 20119(7519)
 
                                                                                                                               Б. Фастівець

Немає коментарів:

Дописати коментар