вівторок, 11 вересня 2012 р.

Наш шлях до Бога і до самих себе


      
Демократичний, він же – охлократично-олігархічний плебейський люмпен-бомонд у сфері політичній, довершені гуманісти і тоталітарний церковний устрій закликають нас як божих овець і рабів неключимих іти за паханами і пастирями до тотальної плебеїзації і загибелі в екосистемногосподарських, фінансових, соціальних і гуманітарних ката-строфах .


       Що ж, нехай вівці ідуть за пастухами, а український народ піде дорогою  Віри і Віди через Наву і Яву до Прави. Цей обовязок покладає на нас трисуття нашого Державного Герба і нетлінні заповіді наших питомих пращурів Оріян. Герба нашого  блатний  і напів-блатний люмпен-бомонд ще не встиг перевернути догори ногами, як це зроблено з нашим національним прапором. Не з більшістю, а з більшою мудрістю, не субординуючись під партократів, а координуючись і якісно структуруючи згідно з концептами сродної праці наше питоме, аутентичне громадянське суспільство і його кошовий ,  (тобто, народногос-подарський і політикоадміністративний) устрій, відроджуючи храмово-вічове ладування громад і звичаєві системи копного права, наш народ піде у Всесвіт екосистемногосподар-ськи самодостатніх Вітчизн з власною, а не позиченою у окупантів етнокультурою й наці-ональною гідністю, і аж ніяк не в болото глобалістичного виродження.
      Питома родова віра українців не потребує  ніяких навернень. Українці приходять у світ з вірою у Всевишнього Рода так же, як і  з вірою в те, що ми народились від батька і неньки, якщо ми їх , навіть ніколи не бачили і не чули про них,бо ніхто нас не зможе пере-конати в тому, що їх у нас взагалі не було. Віра в Бога є вродженим феноменом, генетично обумовленим. Від неї можна лише відвернути, але не навернути. Навернути можна лише в чужовіря. Обрядовість і способи віровизнання Родової Віри приходять до нас разом з родоладовим вихованням разом з фольклором, казками, піснями і думами, колядками, щедрівками, веснянками, мавками і русалками, водяниками, домовиками та іншими духами, що наповнюють все наше довкілля. Дарма, що штучно привита церковна релігійність намагається виховувати до них відразу.
      Я не можу сказати добре це, чи погано, але українці є народом, якому притаманна пев-на синкретичність, або певний паралелізм вірувань. Так було багато століть і, навіть, тися-чоліть. Ніхто не знає коли так почалося і негоже виявляти до цього агресивнісь. До релі-гійних віровизнань, що побутували і побутують у нашому народові ми, зазвичай, дослуха-ємось з пошаною і терпимістю як до звичаїв свого рідного народу, якщо це не пов’язано із спробами поневолити нас. Але мене особисто, з дитинства дивувало те, чого це я маю шу-кати своїх святих, спасів і пророків десь на Близькому чи Далекому Сході, або в Тибеті, чи в Гімалаях, а не у себе вдома. Дуже шкодував і мав душевний дискомфорт від того,що ні-хто не знає нічого певного у сфері вірувань. Весь час шукав серйозної релігієзнавчої літе-ратури, а коли така знаходилась – прилучався до пізнання релігійних і світоглядних сис-тем і до контактів з автохтонно-рідновірськими громадами, а тому, дуже швидко зрозумів, що вірування наших прапращурів є першовитоковими. Все інше – то лише кон’юнктурні переспіви різних окупаційних, або декласованих верств в розмаїтих людських спільнотах першовитокових вірувань наших далеких пращурів у Єдиного і Всюдисущого Рода бага-топроявного у безлічі іпостасей і стихій! Людина, що вільно розвивається і не виховується рабом – завжди виростає рідновіром у єдиній відично-православній автокефалії. Не підпо-рядковуючись жодному церковному диктатові, співпорядковуємось у способах віровиз-нання аби бути у непорушній самодостатній єдності як із самими собою, так і з Всевишнім  Родом.

       Особливості  релігійного синкретизму і паралелізму віровизнань не заважають, напри-клад, японцям бути високоорганізованою культурною нацією, як і нашим православнові-дичним предкам не заважали іти в авангарді людства на протязі  багатьох тисячоліть.
        Навпаки, тоталітаризація вірувань завжди чинила і буде чинити велику згубу людсь-ким спільнотам. Жодні священні передання не можуть бути монополізовані!



                                                                                                 03.02.2012(7520) року.


                                                                                                                                Б. Фастівець.
                                      
                                                  Химерна доля.
                                              
                             
                                     Як важко підніматися з колін?!   
                                     Ще важче – рабський дух із памяті зітерти...
                                     Цей страх, цей блуд і ницість, як собаки злі,
                                     Готові й душу на шматки роздерти.
                                     А треба  -  встати!
                                     Важко встаємо...
                                     Проклята й підла малодушність – остогидла!
                                     Чого ждемо? Щоб знову нас в ярмо?
                                     Щоб знову нами гейкали як бидлом?!
                                     На ноги! Всі !
                                     Прийшов наш Благовіст!
                                     Такого шансу – більш не буде. Зроду!
                                     Який красивий ти на повен зріст,
                                      Мій зболений і спідлений,
                                      Принижений і зганьблений народе!
                                         
                                                                Відомий вірш Віктора Женченка як я його прочитав.


                                               Зацвіла в долині
                                               Червона калина,
                                               Ніби засміялась
                                               Дівчина в долині (Дівчина –дитина),
                                               Любо, любо стало,
                                               Пташечка зраділа
                                               І защебетала.
                                               А вранці в неділю (Почула дівчина
                                                                                 І в білій свитині)
                                               З біленької хати
                                               Вийшла погуляти
                                               Дівчина в долину (У гай на долину).
                                               І вийшов до неї
                                               З зеленого гаю
                                               Козак молоденький;
                                               Цілує, вітає
                                               За руки хватає   (нема)
                                               І йдуть по долині,
                                               Тихою ходою (І йдучи співають).
                                               Як діточок двоє
                                                Під тую калину.
                                                Прийшли посідали
                                                І поцілувались.
                                               Якого ж ми раю
                                                У бога благаєм?
                                                І самі не знаєм! (нема)
                                                Рай у вічі лізе,  (Рай у серце лізе),
                                              А ми в церкву лізем
                                               Заплющивши очі, -
                                               Такого не хочем.
                                               Сказав би я правду,
                                               Та що з неї буде!  (?)
                                               Самому завадить,
                                               А попам і людям
                                               Однаково буде!
                                                         
                                                                         [ Перша половина 1849, Косарал]

   Так написано рукю Т. Шевченка; (Факсиміле рукопису «Малої книжки»).  В дужках  -редакторські правки в друкованому виданні  «Кобзаря»  70-х років.


    Будь-який народ живе добре, заможно і щасливо у тій мірі, в якій він зберіг аутентич-ний традиціоналізм вірувань, світосприйняття, світобачення, світорозуміння і світотворен-ня як спадщину тисячоліть власного існування у власному Богом дарованому середовищі.
Лише такому народові є зрозумілими висліди масштабної колонізації і поневолення наро-дів корпораціями міжнародних покручів, що тривала на протязі багатьох десятків тисячо-літь існування людства у планетарних масштабах; і тільки такі народи є здатними зрозумі-ти наслідки тої  колонізації для власної Вітчизни і визначитись із шляхами самоідентифі-кації і самозбереження на майбутні віки і тисячоліття.  Коротко, стисло і зрозуміло про це можна сказати так: щасливо живе той народ, який живе власним, а не позиченим у понево-лювачів і окупантів розумом.
      Деякі істотні риси сучасного федерального устрою Швейцарії несуть в собі далекий відгомін реліктової копної правосвідомості орійських народів і відповідної адміністратив-но- виборчої системи аутентичної державності ненасильницького типу з кошовим устро-єм. Богдан Гаврилишин якось сказав про швейцарців, що вони не мають націоналістичної ідеї, але мають націоналістичну практику. Такою є відмінність  модерного партократично-го націоналізму від націоналізму традиціоналістичного, що покликає до нас з одвічних глибин відичної мудрості наших пращурів.
       Маємо певні відлуння прадавньої оріянської стихії світотворення і в тих країнах, що зберегли національний колорит свого сучасного громадськополітичного устрою, як, нап-риклад, скандинавські країни і деякі національні держави Європи і Азії, а, можливо, й Пів-нічної Африки. Більшість з них утримують передові позиції у сучасному світі порівняно з тими країнами, що внаслідок  тривалого поневолення корпоратизованими інтернаціональ-ними покручами зазнали дегенеративних змін свого аутентичного традиціоналізму.


                                                                                  Березень – квітень  2012 (7520) року.

                                                                                                                           Б. Фастівець

                                                   

Немає коментарів:

Дописати коментар