«Усі випадки різні. Є ситуації, які з нашими котельнями зовсім не пов’язані, а зумовлені тим, що обслуговуючі організації недопрацювали влітку і зараз не хочуть. Наприклад, була ситуація на Галицькій, 52. Ми розповітрили батареї, і все почало гріти. А півтора місяці нарікали на котельню, яка тут ні до чого.Хоча не ми мали б розповітрювати, а організація яка отримує за свої послуги квартплату. Або взяти будинок на Чорновола,5. Його ніхто не обслуговував два роки. (Таке рішення було прийнято через заборгованість перед ЖЕКом, яка на 1.07.2019 року складала понад 63 тис. грн при місячному нарахуванні 3 тис. ,228 грн -авт.) Відповідно він до зими не готовий. І ми зараз теж нічого зробити не можемо, бо все засмічене», – описав різні ситуації Андрій Чумак. Він також зауважив, що чимало нарікань в підприємстві отримують від тернополян через дискомфорт у квартирах, тоді як причиною цьому – неактуальні діючі норми. «Я вже казав новим депутатам, що треба піднімати питання щодо нормативів. Наші – ще «совєцкі», і вимагають від нас дотримуватися температури 18 градусів в квартирі. А 18 градусів – це холодно. До нас звертаються з заявами, що мерзнуть в квартирі, бо вона не прогріта. Ми приходимо, міряємо, а там – 18 градусів. І все. Це – норма. Саме така температура закладено в тариф. Тому я просив депутатів шукати можливості, щоб прописати вищу температуру. Ми тоді переробимо тариф. Бо це постійний конфлікт: люди скаржаться меру, він – мені, мої працівники приходять, міряють, а в квартирі – 18 градусів», – каже директор КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» .
Немає коментарів:
Дописати коментар