пʼятниця, 23 жовтня 2020 р.

Юрій Матевощук : Обіцяю бути чесним


Це нелегкий, але виважений крок, проте я завжди слідую правилу: якщо хочеш змін на краще - ставай цією зміною!
Трохи більше року тому я з сім'єю повернувся постійно мешкати у моє рідне місто. Скажу відверто, дуже багато моїх друзів здивувалися моєму кроку - як так, маючи стабільну роботу у видавництві та на телебаченні, декілька успішних культурних проектів у Тернополі, повертатися ніби "назад".

Проте, я люблю виклики. Я чітко пам'ятаю, як у 2017 році ми вперше говорили з Роман Казновецький про ідею створення мистецького простору, на що він відповів у своєму стилі - якщо будемо працювати РАЗОМ, то в нас все вийде. І як результат, у липні 2019 року ми вперше відкрили двері Культурний центр Єловицьких - аналогів якому, думаю, не так багато знайдеться не лише в області, а й в Україні, а завдяки своїй діяльності ми тепер не тільки співпрацюємо з багатьма культурними ініціативами, а й передаємо свій досвід та напрацювання іншим центрам.

За півтора роки ми вже змогли організувати майже дві сотні подій(концерти, тренінги, презентації, покази фільмів та мультфільмів, прямі трансляції футбольних матчів, засідання "Срібного віку та ін.), запросити до участі відомих спікерів, тренерів, літераторів, музикантів - та й з рештою, не кожен такий центр може похвалитися тим, що у його стінах виступав з концертом учасник Євробачення!

За останні роки Ланівці змінилися на краще. І не тільки інфраструктурно, хоча це також дуже важливо. Я захоплююся багатьма людьми, особливо молоддю, яка повертається в рідні краї не тому, що у них щось не вийшло, а тому, що вони хочуть розвивати своє рідне місто та починати свою справу тут. Яскравим прикладом є діяльність Молодіжної ради при Лановецькій міській раді. Організація велопробігів, навчальних тренінгів, толок, концертів, Академії молодіжного лідерства - це все ми робили та продовжуємо втілювати, бо найперше прагнемо розвитку та вдосконалення нашої громади.
А найкращою нагородою завжди були і залишаються вдячність відвідувачів та учасників наших заходів. Хоча, звісно, відзнака за найкращу роботу з молоддю від "Західноукраїнського ресурсного центру" теж стала для нас дуже важливим показником того, що ми рухаємося у правильному напрямку!

Чому моє прізвище серед кандидатів у депутати?
Тому що я вважаю, що можу стати справжнім рупором у депутатському корпусі щодо питань молодіжної політики, популяризації культури та туризму у громаді та популяризації громади на всеукраїнському та міжнародному рівнях. І на відміну, від деяких голослівних кандидатів, у мене є відповідний досвід у цьому напрямку, а також бачення щодо розвитку.
7 років я організовую один з найбільших мистецьких фестивалів України. 11 років, як є модератором та організатором багатьох культурних атракцій. Я знаю, як провадити успішний менеджмент у заданому напрямку.

А ще, чесно кажучи, у мене є великі перестороги, що те, що побудувала команда діючого мера, в один прекрасний момент може бути знищене деякими сумнівними персонажами.
Тому я іду на вибори в команді Європейська Солідарність - Лановеччина, в команді Романа Казновецького.
Єдине, що я обіцяю - це бути чесним та сумлінно ставитися до своєї роботи, як я це робив завжди.
Ага, і обіцяю, що не буде жодної "гречки").

25 жовтня обов'язково прийдіть на вибори. Бажаю вам зробити правильний вибір. І головне, щоб потім не нарікати, як це вже відбулося з багатьма після останніх президентських. — по

Немає коментарів:

Дописати коментар