четвер, 22 жовтня 2020 р.

Світлана Шуляр: Покращити життя тернополян


❤Дорогі мої друзі, подруги та ФБ друзі!Звертаюсь до Вас найперше з вдячністю, хто мене підтримував та підтримує, довіряє і вірить, хто впевнений в моїй щирості і відкритості!
✔Рішення балотуватися у депутати до Тернопільської міської ради було виважене та не раптове.
☑Останні три роки я активно вивчала, цікавилась проблемами свого округу Дружба та взагальному цілого міста!
І я точно можу зараз стверджувати - я маю чітку мету та план реалізації покращення життя мешканців Тернополя.
☑Ми хочемо мати якісну освіту та медицину, покращену інфраструктуру міста, високі заробітні плати та постійний розвиток малого та середнього бізнесу, хороші дороги і двори, дитячі майданчики, нові школи та садки, прозорі тендери на будівництво та закупівлі, зелені парки та сквери, чисте озеро!
‼️Я і моя команда Сила Людей Тернополя знаємо, як це зробити.
Так, за день це не реалізувати, але ми готові брати на себе відповідальність!
‼️Ми готові разом з Вами розвивати наше місто Тернопіль!

▶️Мій округ #1 ДРУЖБА, номер 2️⃣
▶️Партія
✔Сила людей - номер 1️⃣6️⃣ у Тернопільську міську раду
✔Сила людей - номер 8️⃣ у Тернопільську районну раду
✔Сила людей - номер 4️⃣ у Тернопільську обласну раду


Немає коментарів:

Дописати коментар